Socialiniai tinklai

Eismas

„Tesla Model 3“ sužavėjo pasaulį

technologijos

Paskelbta

data

Elonas Muskas iš pat pradžių svajojo, kad „Tesla Model 3“ taps pirmuoju markės iš tiesų masinės gamybos automobiliu, įperkamu daugeliui. „Model S“ buvo parduodamas „Model X“ yra mėgstamas žmonių, kurie turi pinigų. Tačiau „Model 3“ istoriją lygi sunkumai, todėl naujausias šio automobilio pasiekimas iš tiesų pribloškia.

„Tesla Model 3“ yra geriausiai parduodamas elektromobilis JAV, tačiau tai net nėra keista. „Tesla“ sugebėjo susikurti į „Apple“ panašų įvaizdį. Žmonės mano, kad šios markės automobilio turėjimas signalizuoja apie aukštą socialinį statusą ir net intelektą. Geriausiai parduodamas elektromobilis pasaulyje yra „Nissan Leaf“, tačiau JAV jis jau nebėra perkamiausias – šią poziciją per pastaruosius porą mėnesių išsikovojo „Model 3“.

Visgi kur kas didesnį įspūdį daro tai, kaip „Tesla Model 3“ pardavimai atrodo juos lyginant su kitais populiariais modeliais. Tarp visų automobilių (taigi, išskiriant pikapus), „Model 3“ rugpjūtį pateko į perkamiausių penketuką. Tai yra didžiulis pasiekimas, nes „Tesla Model 3“ sugebėjo aplenkti daugybę itin populiarių mašinų. Tačiau net ir tai nėra didžiausias pasiekimas.

Vidutiniškai „Tesla Model 3“ kainuoja apie 55 tūkstančius dolerių. Taip yra dėl to, kad daugelis pirkėjų savo automobilius patobulina papildoma įranga – beveik niekas neperka skurdžiausios komplektacijos elektromobilių. Visi kiti perkamiausių automobilių penketuke atsidūrę konkurentai, kuriuos surinko tik „Toyota“ ir „Honda“, yra gerokai pigesni. Taigi, „Model 3“ tapo daugiausiai pajamų gamintojui uždirbusiu modeliu JAV. Aišku, tai nereiškia, kad „Tesla“ tampa pelningiausiu automobilių gamintoju – tiek „Toyota“, tiek „Honda“ turi kur kas platesnes modelių gamas, todėl ir uždirba daugiau.

Galiausiai, neapsimeskime, kad „Tesla Model 3“ yra pigus automobilis masėms – tik pažiūrėkite, kiek jis kainuoja ir kas jį perka. Taigi pagal visus pardavimų rodiklius „Model 3“ aplenkė visus savo konkurentus iš BMW, „Audi“, „Mercedes-Benz“ ir kitų prabangių markių. „Tesla“ dabar yra markė, su kuria reikia skaitytis, net jeigu gamybos problemos neliko praeityje.

Sunkumai gamybos linijose neturėjo reikšmingos įtakos pardavimams. Atrodo, kad „Model 3“ pirkėjai yra pasiryžę savo automobilių laukti tiek, kiek reikės. Nors vis dar pranešama, kad „Model 3“ gamyba atsilieka nuo grafiko, Muskas tvirtina, kad tikriausiai pavyks pasiekti 50-55 tūkstančių automobilių per trečiąjį šių metų ketvirtį ribą. Ne vienas gamintojas ruošia naujus elektromobilius, todėl su nekantrumu laukiame, kaip tai pakeis bendrą rinkos išvaizdą.

Elektromobiliai

Mus puola – Elonas Muskas pareiškė, kad „Tesla“ atakuojama iškastinio kuro pramonės: „čia jums ne pasivaikščiojimas parke“

technologijos

Paskelbta

data

Skelbia

„Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas savo „Twitter“ paskyroje pasidalino nerimą keliančiomis žinutėmis. Elonas teigia, kad kompanija patiria „tradicinės iškastinio kuro pramonės ir tradicinės automobilių pramonės atakas.“

Amerikoje išrinkus prezidentu Donaldą Trumpą, kuris nepraleidžia progos įgelti elektromobilių sektoriui ir viešai demonstruoja savo prielankumą iškastinio kuro pramonei, pastaroji per paskutinius kelerius metus sustiprino savo pastangas „blokuoti klimato kaitos politiką“ ir į įvairias visuomenę klaidinančias iniciatyvas investuoja šimtus milijonų JAV dolerių.

Nuošalyje nelieka ir sparčiai augantis elektromobilių sektorius. Net ir tokios, iš pirmo žvilgsnio nekaltos reklamos, kaip neseniai paviešino „Toyota“ automobilių gamintojas, prisideda prie – reikia sakyti tiesiai šviesiai – propagandos skleidimo prieš elektromobilius.

Dar 2016-aisiais vykusioje konferencijoje Elonas Muskas teigė, kad „žmonės turi sukilti prieš negailestingą ir milžinišką iškastinio kuro pramonės skleidžiamą propagandą.“

Dabar „Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas sako, kad „baimės kampanija prieš Tesla pasiekė naujas aukštumas.“

Elonas taip pat paaiškino, kodėl jis mano, kad jo įmonės yra puolamos:

„Tesla daro įtaką galingiems interesams. O didžiosios automobilių ir naftos kompanijos nežino ką reiškia padorus elgesys. SpaceX kovoja su pagrindiniais JAV kariuomenės rangovais ir dėl nacionalinių vyriausybių vykdomų kosmoso programų. Čia ne pasivaikščiojimas parke.“

Per pastaruosius keletą mėnesių „Tesla“ patiria itin didelį spaudimą. Paskelbus apie prastus 2019-ųjų metų pirmojo ketvirčio finansinius rezultatus, bendrovės akcijų kaina smuko. Bet tai jai ne pirmas kartas, kai „Tesla“ jaučiasi puolama.

Prieš kelerius metus „Tesla“ kompanija teigė, kad prieš juos vykdoma propaganda ir kompanija paviešino kokias schemas tuo metu naudojo naftos pramonė. O kad pastarosios atstovams netrūksta fantazijos ir pinigų – yra patvirtinusi ir buvusi EPA vadovė.

Visi šio ciklo įrašai:

Skaityti daugiau

Transportas

Naudinga žinoti: ką reiškia ant padangos šono užrašyti skaičiai ir raidės?

Avatar

Paskelbta

data

Skelbia

Ką reiškia ant padangos šono užrašyti skaičiai ir raidės? Ši informacija nurodo padangos plotį, sienelės aukštį ir ratlankio dydį, taip pat žymi kokiu maksimaliu greičiu galima važiuoti šiomis padangomis ir kada jos buvo pagamintos. Taip pat vis dažniau ant padangų pateikiama ir tokia informacija kaip maksimalus apkrovos svoris ir kokio gamintojo modeliams jos pritaikytos – nepasiklysti šiuose žymėjimuose padės „Continental“ pateiktas pavyzdys, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Ant padangos šono esantis užrašas „235/55 R 18 100 W PremiumContact 6 MO“ nurodo padangos plotį milimetrais, aukščio santykį, skersmenį coliais, apkrovos ir greičio indeksą, modelio pavadinimą ir gamintojo originalios įrangos žymėjimą.

Skaičius „235“ reiškia, kad padanga yra 235 mm pločio, o „55“ – santykį procentais tarp padangos aukščio ir pločio – milimetrais tokios padangos aukštis yra tik 130 mm. „R“ raide žymimos radialinės padangos, naudojamos beveik visiems lengviesiems automobiliams – diagonalinės padangos dažniausiai pritaikytos specializuotai technikai.

„18“ reiškia ratlankio skersmenį, „100“ yra apkrovos indeksas – šiuo atveju nurodoma, kad padanga pritaikyta iki 800 kg siekiančiai apkrovai. „W“ yra greičio indeksas, prilygstantis 270 km/h („H“ – 210 km/h, „V“ – 240 km/h, „Y“ – 300 km/h). „PremiumContact 6“ yra vasarinių „Continental“ padangų modelis, „MO“ žymėjimas reiškia, kad padangos atitinka „Mercedes“ modelių reikalavimus. BMW modeliams pritaikytos padangos žymimos žvaigždute (*), „Audi“ – „AO“, „Jaguar“ – „J“ – vien tik Europos automobilių gamintojams „Continental“ siūlo daugiau kaip 650 skirtingų padangų modelių su originalios įrangos žymėjimu.

Ką reikia žinoti apie padangų pagaminimo metus?

Padangų pagaminimo metus galima sužinoti pagal skaičius, esančius prie DOT raidžių. Pasižiūrėkite į paskutinius keturis skaičius – pirmieji du reiškia padangos pagaminimo savaitę (galimi skaičiai nuo 01 iki 53), o du paskutiniai – padangos pagaminimo metus. Tad, pavyzdžiui, žymėjimas „DOTXXXXXXX2718“ reiškia, kad padanga pagaminta 2018 metų 27-ą savaitę.

Iki 2000 metų padangų gamintojai padangų gamybos metus žymėjo trijų skaičių kombinacija. Taip pat paskutiniajame praeito amžiaus dešimtmetyje „Continental“ savo padangų žymėjime naudojo trikampį simbolį (◄) reiškiantį, kad padanga buvo pagaminta 10-ajame dešimtmetyje (pavyzdžiui, žymėjimas „DOTXXXXXXX274◄“ reiškia, kad padanga buvo pagaminta 1994-ųjų metų 27-ą savaitę).

Rekomenduojama, kad visos automobilio padangos (įskaitant ir atsarginę), pagamintos prieš dešimt ir daugiau metų, būtų pakeistos naujomis – net ir tos, kurių protektorius dar nėra nudilęs.

Skaityti daugiau

Skaitomiausi