Socialiniai tinklai

Eismas

Tesla Model 3 nuo 26,950$?!

technologijos

Paskelbta

data

Po daugelio metų pažadų ir atidėjimų, „Tesla“ pagaliau pristatė ilgai lauktą bei masinei rinkai skirtą 35 000 JAV dolerių vertės „Model 3“ sedaną.

Iki šiol vidutinės klasės „Model 3“ elektromobilio versijos mažiausia kaina siekė 42 900 JAV dolerius ir vienu įkrovimu galima nuvažiuoti 424 km.

Norėdami pasiekti tą stebuklingą 35 000 dolerių ribą, „Tesla“ šiandien pristatė „Standard Range“ modelio versiją.

Ši elektromobilio versija vienu įkrovimu galės nuvažiuoti 354 km. Maksimalus elektromobilio greitis siekia 209 km/h, o iki 96,5 km/h (0-60 mph) įsibėgėja per 5,6 sekundės.

„Tesla“ taip pat pristato ir „Standard Range Plus“ versiją, kurios parametrai yra aukštesni. Vienu įkrovimu nuvažiuojamas 386 km atstumas, maksimalus greitis siekia 225 km/h, o iki 96,5 km/h (0-60 mph) įsibėgėja per 5,3 sekundės. Ši „Model 3“ versija kainuoja 37 000 JAV dolerių ir „Tesla“ teigia, kad šis elektromobilis pasižymi „aukščiausios klasės interjero savybėmis“.

JAV „Tesla“ šias elektromobilių versijas savo klientams pradės pristatyti per artimiausias 2-4 savaites, priklausomai nuo elektromobilio versijos, o į Europą jos turėtų atkeliauti per „ateinančius 3-6 mėnesius“.

Nors „Tesla“ apie elektromobilį „Model 3“ kalbėjo jau prieš trejus metus ir 35 000 JAV dolerių kainos riba Elonui Muskui išliko nuolatiniu tikslu, jis taip pat kiek anksčiau teigė, kad pigiausio elektromobilio versijos pardavimai duoda labai mažą pelną ir jei „Tesla eis tokiu keliu, ji praras pinigus bei mirs“.

Matyt dėl šių priežasčių didžiausias dėmesys iki šiol buvo sutelkiamas į aukščiausios klasės „Model 3“ versiją.

Kol kas sunku pasakyti ar naujasis žingsnis sumažins kompanijos pelną, tačiau „Tesla“ iškart pranešė ir dar vieną žinią. Nuo šiol visi pardavimai bus perkeliami į internetinę erdvę ir „Tesla“ uždarys daugumą savo fizinių parduotuvių, kad išliktų „finansiškai tvarūs“.

Norėdami pirkėjams kompensuoti šios paslaugos nebuvimą, kompanija įdiegia naują grąžinimo politiką.

Nuo šiol klientai galės grąžinti savo automobilius per septynias dienas arba nuvažiavę 1600 kilometrų ir atgaus visus pinigus.

„Kalbant pažodžiui, jūs galite nusipirkti Tesla elektromobilį, su draugais savaitgalio metu pavažinėti kelis šimtus kilometrų ir tada jį nemokamai grąžinti“, – teigia „Tesla“ kompanija. „Siekiame užtikrinti aukščiausią vartotojų pasitenkinimo mūsų automobiliais lygį ir esame įsitikinę, kad norėsite Model 3 [elektromobilį] pasilikti sau.“

Elektromobiliai

Mus puola – Elonas Muskas pareiškė, kad „Tesla“ atakuojama iškastinio kuro pramonės: „čia jums ne pasivaikščiojimas parke“

technologijos

Paskelbta

data

Skelbia

„Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas savo „Twitter“ paskyroje pasidalino nerimą keliančiomis žinutėmis. Elonas teigia, kad kompanija patiria „tradicinės iškastinio kuro pramonės ir tradicinės automobilių pramonės atakas.“

Amerikoje išrinkus prezidentu Donaldą Trumpą, kuris nepraleidžia progos įgelti elektromobilių sektoriui ir viešai demonstruoja savo prielankumą iškastinio kuro pramonei, pastaroji per paskutinius kelerius metus sustiprino savo pastangas „blokuoti klimato kaitos politiką“ ir į įvairias visuomenę klaidinančias iniciatyvas investuoja šimtus milijonų JAV dolerių.

Nuošalyje nelieka ir sparčiai augantis elektromobilių sektorius. Net ir tokios, iš pirmo žvilgsnio nekaltos reklamos, kaip neseniai paviešino „Toyota“ automobilių gamintojas, prisideda prie – reikia sakyti tiesiai šviesiai – propagandos skleidimo prieš elektromobilius.

Dar 2016-aisiais vykusioje konferencijoje Elonas Muskas teigė, kad „žmonės turi sukilti prieš negailestingą ir milžinišką iškastinio kuro pramonės skleidžiamą propagandą.“

Dabar „Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas sako, kad „baimės kampanija prieš Tesla pasiekė naujas aukštumas.“

Elonas taip pat paaiškino, kodėl jis mano, kad jo įmonės yra puolamos:

„Tesla daro įtaką galingiems interesams. O didžiosios automobilių ir naftos kompanijos nežino ką reiškia padorus elgesys. SpaceX kovoja su pagrindiniais JAV kariuomenės rangovais ir dėl nacionalinių vyriausybių vykdomų kosmoso programų. Čia ne pasivaikščiojimas parke.“

Per pastaruosius keletą mėnesių „Tesla“ patiria itin didelį spaudimą. Paskelbus apie prastus 2019-ųjų metų pirmojo ketvirčio finansinius rezultatus, bendrovės akcijų kaina smuko. Bet tai jai ne pirmas kartas, kai „Tesla“ jaučiasi puolama.

Prieš kelerius metus „Tesla“ kompanija teigė, kad prieš juos vykdoma propaganda ir kompanija paviešino kokias schemas tuo metu naudojo naftos pramonė. O kad pastarosios atstovams netrūksta fantazijos ir pinigų – yra patvirtinusi ir buvusi EPA vadovė.

Visi šio ciklo įrašai:

Skaityti daugiau

Transportas

Naudinga žinoti: ką reiškia ant padangos šono užrašyti skaičiai ir raidės?

Avatar

Paskelbta

data

Skelbia

Ką reiškia ant padangos šono užrašyti skaičiai ir raidės? Ši informacija nurodo padangos plotį, sienelės aukštį ir ratlankio dydį, taip pat žymi kokiu maksimaliu greičiu galima važiuoti šiomis padangomis ir kada jos buvo pagamintos. Taip pat vis dažniau ant padangų pateikiama ir tokia informacija kaip maksimalus apkrovos svoris ir kokio gamintojo modeliams jos pritaikytos – nepasiklysti šiuose žymėjimuose padės „Continental“ pateiktas pavyzdys, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Ant padangos šono esantis užrašas „235/55 R 18 100 W PremiumContact 6 MO“ nurodo padangos plotį milimetrais, aukščio santykį, skersmenį coliais, apkrovos ir greičio indeksą, modelio pavadinimą ir gamintojo originalios įrangos žymėjimą.

Skaičius „235“ reiškia, kad padanga yra 235 mm pločio, o „55“ – santykį procentais tarp padangos aukščio ir pločio – milimetrais tokios padangos aukštis yra tik 130 mm. „R“ raide žymimos radialinės padangos, naudojamos beveik visiems lengviesiems automobiliams – diagonalinės padangos dažniausiai pritaikytos specializuotai technikai.

„18“ reiškia ratlankio skersmenį, „100“ yra apkrovos indeksas – šiuo atveju nurodoma, kad padanga pritaikyta iki 800 kg siekiančiai apkrovai. „W“ yra greičio indeksas, prilygstantis 270 km/h („H“ – 210 km/h, „V“ – 240 km/h, „Y“ – 300 km/h). „PremiumContact 6“ yra vasarinių „Continental“ padangų modelis, „MO“ žymėjimas reiškia, kad padangos atitinka „Mercedes“ modelių reikalavimus. BMW modeliams pritaikytos padangos žymimos žvaigždute (*), „Audi“ – „AO“, „Jaguar“ – „J“ – vien tik Europos automobilių gamintojams „Continental“ siūlo daugiau kaip 650 skirtingų padangų modelių su originalios įrangos žymėjimu.

Ką reikia žinoti apie padangų pagaminimo metus?

Padangų pagaminimo metus galima sužinoti pagal skaičius, esančius prie DOT raidžių. Pasižiūrėkite į paskutinius keturis skaičius – pirmieji du reiškia padangos pagaminimo savaitę (galimi skaičiai nuo 01 iki 53), o du paskutiniai – padangos pagaminimo metus. Tad, pavyzdžiui, žymėjimas „DOTXXXXXXX2718“ reiškia, kad padanga pagaminta 2018 metų 27-ą savaitę.

Iki 2000 metų padangų gamintojai padangų gamybos metus žymėjo trijų skaičių kombinacija. Taip pat paskutiniajame praeito amžiaus dešimtmetyje „Continental“ savo padangų žymėjime naudojo trikampį simbolį (◄) reiškiantį, kad padanga buvo pagaminta 10-ajame dešimtmetyje (pavyzdžiui, žymėjimas „DOTXXXXXXX274◄“ reiškia, kad padanga buvo pagaminta 1994-ųjų metų 27-ą savaitę).

Rekomenduojama, kad visos automobilio padangos (įskaitant ir atsarginę), pagamintos prieš dešimt ir daugiau metų, būtų pakeistos naujomis – net ir tos, kurių protektorius dar nėra nudilęs.

Skaityti daugiau

Skaitomiausi