Socialiniai tinklai

Internetas

Sportbačių pirkimas internetu: 5 kriterijai į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį

Avatar

Paskelbta

data

Elektroninė komercija pastarąjį dešimtmetį išgyveną tikrą pakylėjimą. Vis daugiau prekių yra nuperkama internetu. Ne išimtis ir sportiniai batai. Nemaža dalis žmonių, ieškant sportbačių, renkasi fizines parduotuves. Esą, perkant internetu batų negali pačiupinėti, apžiūrėti gyvai ir pasimatuoti. Šie žmonės sako tiesa, mes išties negalime to padaryti. Visgi, sportbačių pirkimas internetu įmanoma ir netgi visiškai reali ir daug kur paplitusi praktika. Tiesiog ne visi asmenys yra gerai su ja susipažinę ir ne visi žino į kokius motyvus reikėtų atkreipti dėmesį perkant avalynę internetinėje parduotuvėje. Kviečiame susipažinti su šiais kriterijais!

1. Pasirinkite tinkamą elektroninę parduotuvę

Pirmas veiksmas, kurį reikėtų atlikti, tai tinkamos elektroninės parduotuvės pasirinkimas. Internete galite rasti gausybę tokio pobūdžio parduotuvių, tačiau ne visos jos yra legalios. Geros elektroninės sportbačių parduotuvės savo kontaktinius duomenis talpina aiškiai matomoje vietoje. Jūs taipogi galėsite rasti daugybę teigiamų atsiliepimų apie tokio tipo kompanijas. Peržvelkite ką kiti žmonės kalba apie konkrečius platintojus ir jeigu jų komentarai pasirodys teigiami, tai toks ženklas suponuos mintį, jog pastaroji internetinė sportinių batų parduotuvė yra patikima.

2. Perskaitykite įmonės įsipareigojimus

Įvertinkite įmonės įsipareigojimus. Kiekviena internetinė parduotuvė yra paskelbusi šiuos duomenis: kiek maždaug laiko gali užtrukti prekių pristatymas ir kokios yra grąžinimo sąlygos. Kaip jau minėjome, perkant sportbačius internetu, mes jų negalime iš karto gyvai apžiūrėti, tad visiškai normalu, kad gavę batus ir pamatę, kad jie mums ne visai tinka, mes norėsime juos grąžinti arba pakeisti į kitą dydį. Tai yra visiškai normali praktika. Jeigu matote, kad kažkokia elektroninė sportbačių parduotuvė tokių įsipareigojimų neskelbia, reikėtų susirūpinti jos patikimumu.

3. Pirkite iš tų, kurie talpina originalias prekių fotografijas

Batų nuotraukos. Realios sportbačių nuotraukos yra vienas iš pagrindinių elementų perkant internetu. Kaip kitaip Jūs galėsite išsirinkti avalynę? Prieš pirkdami sportinius batelius, įsitikinkite, kad tinklalapyje eksponuojamos jų nuotraukos būtų tikros, o ne paimtos iš kokios kitos internetinės svetainės. Internete galite rasti daugybę pamokų kaip susekti nuotraukos ar paveikslėlio kilmę.

4. Ieškokite išsamių prekių aprašymų

Visada skaitykite prekių aprašymus ir žiūrėkite, kad perkamų batų medžiagos būtų kokybiškos. Patikimi sportbačių gamintojai ar profesionalūs platintojai tikrai noriai dalinasi visa turima informacija apie gaminių sudėtį. Jeigu šios informacijos elektroninės komercijos svetainėje nerandate, vertėtų susimąstyti ar tikrai verta pirkti produktą būtent iš šio tinklalapio.

5. Nebijokite grąžinti prekių ir bandyti naujų dydžių

Geros internetinės sportbačių parduotuvės dažniausiai pateikia išsamias dydžių lenteles. Visgi, suprantama, kad pirmas Jūsų užsakymas greičiausiai bus testinis. Nesijaudinkite, tai suvokia ir batų pardavėjas. Nebijokite grąžinti ir užsakinėti iš naujo skirtingų dydžių batų. Juk Jums svarbu išsirinkti tinkamą dydį, o pardavėjui svarbu, kad jo klientas galų gale liktų patenkintas. Toks jau tas minusas perkant internetu. Tai gali užtrukti. Visgi, tai tuo pačiu yra ir tam tikra loterija, nes kartais batai tinka iš pirmo karto, o kartais tenka šiek tiek daugiau padirbėti, kad gauti idealią sportbačių porą.

Parengta pagal batuskveras.lt

Komentarai

Jūsų komentaras

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Internetas

Greičiausias internetas pasaulyje 1.6 Tb / s

Avatar

Paskelbta

data

Skelbia

Skaityti daugiau

Internetas

Daugiau nei 20 milijonų vartotojų iš „Chrome Store“ įsidiegė kenkėjiškus „Ad Blocker“ įrankius (Sąrašas)

technologijos

Paskelbta

data

Skelbia

Ad blocker

„Google Chrome“ parduotuvėje saugumo tyrėjas A. Meškovas pastebėjo penkis piktybiškus skelbimų blokatorių plėtinius, kuriuos jau įdiegė ne mažiau kaip 20 milijonų vartotojų.

Deja, kenksmingi naršyklės plėtiniai nėra nieko naujo. Jie dažnai turi prieigą prie visko, ką darote internete ir gali leisti savo kūrėjams pavogti bet kokią informaciją, bet kurią apsilankytą tinklalapį, įskaitant slaptažodžius, žiniatinklio naršymo istoriją ir kredito kortelių duomenis.

Šie penki kenkėjiški plėtiniai, kuriuos atrado Andrejus Meškovas, vienas iš „Adguard“ įkūrėjų, yra kelių teisėtų, gerai žinomų skelbimų blokatorių kopijų versijos.

Šių plėtinių kūrėjai taip pat naudojo populiarius raktinius žodžius savo pavadinimuose ir aprašymuose, kad jie būtų geriau reitinguojami paieškos rezultatuose ir tai padidintų galimybę daugiau vartotojų juos atsisiųsti.

„Visi plėtiniai, kuriuos aš paryškinu, yra paprasti rip-offs su keliomis kodo eilutėmis ir autorių pridėtu analitiniu kodu“, – sako A. Meškovas.

Po to, kai Meškovas antradienį pranešė apie savo išvadas „Google“, „Tech Store“ iš „Chrome“ parduotuvės iškart pašalino visus toliau nurodytus kenkėjiškų skelbimų blokatorių plėtinius:

  •    AdRemover už Google Chrome ™“ (10 mln. ir daugiau vartotojų)
  •    uBlock Plus (8 milijonai vartotojų)
  •    [Fake] Adblock Pro (2 milijonai vartotojų)
  •    HD for YouTube (400 000 ir daugiau vartotojų)
  •    Webutation (30000 ir daugiau vartotojų)

Meškovas atsisiuntęs „Chrome“ AdRemover plėtinį ir jį išnagrinėjęs, jis nustatė, kad kenksmingas kodas, paslėptas modifikuotoje jQuery versijoje, gerai žinoma „JavaScript“ biblioteka, siunčia informaciją apie kai kurias svetaines, kurias naudotojas aplanko atgal į nuotolinį serverį.

Kenkėjiškas plėtinys tada gauna komandas iš nuotolinio serverio, kurie vykdomi foniniame puslapyje „background page” plėtinyje ir bet kuriuo kitu būdu gali keisti jūsų naršyklės elgesį.

Norint išvengti aptikimo, šios komandos, siunčiamos nuotoliniu serveriu, yra paslėptos nepavojingai atrodančiame paveikslėlyje.

„Šios komandos yra scenarijus, kurios tada vykdomos privilegijuotame kontekste (pratęsimo foniniame puslapyje) ir gali bet kokiu būdu keisti jūsų naršyklės elgesį“, – sako M. Meškovas.

„Iš esmės tai yra botnetas, kurį sudaro naršyklės, užkrėstos padirbtais „Adblock” plėtiniais“, – sako M. Meškovas. „Naršyklė atliks tai, ką užsakys komandų centro serverio savininkas“.

Tyrėjas taip pat išnagrinėjo kitus „Chrome“ parduotuvės plėtinius ir nustatė dar keturis plėtinius naudodamus panašia taktika.

Kadangi naršyklės plėtinys suteikia teisę pasiekti visus lankomus tinklalapius, tai gali padaryti beveik bet ką.

Taigi, patartina įdiegti kuo mažiau pletinių ir tik iš bendrovių, kurioms jūs pasitikite.

Skaityti daugiau

Skaitomiausi