Socialiniai tinklai

TV

„Samsung“ CES pristatė 98 colių įstrižainės 8K televizorių

Avatar

Paskelbta

data

Kaip ir kasmet, CES pristatyti ir nauji televizorių rinkos standartai. „Samsung“ atsivežė milžinišką 98 colių įstrižainės 8K ekraną turintį televizorių, kurio raiška siekia 7680 x 4320 p – daugiau nei 33 mln. pikselių.

Korėjos bendrovė „HiSense“ pristatė net 22 naujus televizorių modelius, įskaitant keturis 4K raiškos televizorius su HDR apdorojimu, kuris leidžia pagerinti ekrano spalvų ryškumą. Geriausias iš jų – H10, turi lenktą 65 colių įstrižainės ekraną ir kainuoja 2,8 tūkst. dolerių.

25 naujus televizorius anonsavo ir „Sharp“, įskaitant ir N9000 4K raiškos televizorių su 65 colių įstrižainės lenktu ekranu.

Vienas iš tiesų išskirtinis modelis buvo 65 colių įstrižainės UHD serija „Stream TV Netorwks“, kuri leidžia žiūrėti 3D turinį be tam skirtų akinių.

LG „Signature“

Korėjiečių LG pristatė naują prekės ženklą „Signature“. Į nedidelę ir, greičiausiai, brangią prekių liniją patenka produktai, kaip itin plonas 4K rašikos OLED televizorius ar išmanus permatomas nerūdijančio plieno šaldytuvas, kuris turi „automatinių durų“ sistemą.

LG pademonstravo ir naują 15 colių įstrižainės nešiojamąjį kompiuterį „G Gram“, kuris sveria daugiau nei du kartus mažiau už naują „Apple MacBook Pro“, taip pat 98 colių įstrižainės 8K OLED televizorių.

TV

LG: ateitis jau čia, pristatė pirmąjį pasaulyje susivyniojantį OLED televizorių

Avatar

Paskelbta

data

Skelbia

„LG Electronics“ (LG) parodoje „CES 2019“ žengia į naują televizijos erą, pristatydama pirmąjį pasaulyje susivyniojantį OLED televizorių. „LG SIGNATURE OLED TV R“ (modelis 65R9) keičia paties televizoriaus sąvoką, kadangi jo forma prisitaiko prie erdvės ir vartotojo poreikių. Šis televizorius buvo sukurtas naudojant LG ištobulintą, pirmaujančią rinkoje OLED technologiją. Ir tai nėra tik siekis pademonstruoti technologinius ir inžinerinius sugebėjimus: įspūdingo LG televizoriaus vaizdo ir garso kokybė neturi lygių, o jo lankstumas suteikia neribotas TV žiūrėjimo galimybes ir užtikrina patogumą.

Nuo pat televizoriaus sukūrimo šių įrenginių ekranai didėjo, jų raiška augo, o žmonės reikalavo dar labiau įtraukiančio, tikroviško vaizdo. Rezultatas – namų svetaines užgriozdino didžiuliai juodi stačiakampiai, kurie išjungti paprasčiausiai gadina kambario vaizdą. Tuo metu nuolat tobulinami namų kino projektoriai vis dar negali pasiūlyti tokio kontrasto ir gilios juodos spalvos, kaip pageidauja žmonės. Siekdami sukurti kaip įmanoma mažiau akį rėžiančius televizorius gamintojai įsivėlė į lenktynes, kuris sukurs plonesnį ekraną ir siauresnį rėmelį.

Pernai pristačiusi „LG SIGNATURE OLED TV W“, kompanija atsisakė tradicinės televizoriaus koncepcijos, visą dėmesį sutelkdama į ekraną. Su šiuo televizoriumi, kuris buvo pramintas „plakatu“, LG įrodė, kad televizorius gali pasiūlyti kokybišką vaizdą ir garsą, bei tuo pačiu atrodyti patraukliai ir subtiliai.

Naujausias LG gaminys perkelia šį pasiekimą į naują lygį. Kompanijos sukurta revoliucinė naujovė – televizorius, kurio 65 colių (1,65 m) įstrižainės ekranas magiškai išnyra ir pradingsta. Būtent tai ir reiškia raidė R televizorių serijos pavadinime „LG SIGNATURE OLED TV R“ – namų pramogų revoliuciją (angl. Revolution) ir išlaisvintą erdvę (angl. Redefine) dėl įrenginio gebėjimo iškilti (angl. Rise) ir susivynioti (angl. Roll-up) vienu mygtuko paspaudimu.

Susivyniojantis OLED televizorius keičia žaidimo taisykles ir išlaisvina žmones, kadangi jiems nebereikia savo asmeninės erdvės planuoti pagal sienų išdėstymą ar baldų sustatymą, tarsi ji būtų skirta tik televizoriaus žiūrėjimui. Kadangi „LG SIGNATURE OLED TV R“ galima žiūrėti trimis skirtingais būdais („Full View“, „Line View“ ir „Zero View“), tai atveria naujas televizoriaus panaudojimo galimybes – tokias, kokios iki OLED eros buvo neįmanomos.


„Line View“ atveju išvyniojamas ne visas „LG SIGNATURE OLED TV R“ televizoriaus ekranas – šis režimas skirtas specifinėms užduotims, kurioms nereikia viso TV ekrano. Naudodami „Line View“ žmonės gali rinktis tokias funkcijas, kaip „Laikrodis“, „Rėmelis“, „Nuotaika“, „Muzika“ ir „Namų Prietaisai“. Pavyzdžiui, įsijungus „Laikrodį“ galima patogiai matyti laiką ir orų prognozę, „Rėmelis“ leidžia mėgautis iš telefono įkeltomis šeimos nuotraukomis, o „Nuotaikos“ režimas padės namuose sukurti malonią atmosferą. „Full View“ užtikrina geriausią turinio žiūrėjimo dideliame ekrane patirtį, suteikdamas maksimalų kontrastą, spalvų gylį ir realistiškumą – visa tai jau tapo LG televizorių vizitine kortele. Kerinti dirbtinio intelekto apdorojamo vaizdo ir garso kokybė, kuria rūpinasi LG antrosios kartos „α9 Gen 2“ išmanusis procesorius su giliojo mokymosi algoritmu, šį televizorių daro dar labiau išskirtiniu.

Valdyti įrenginį ir pasirūpinti kitais jiems svarbiais dalykais žmonės gali balso komandomis su „Amazon Alexa“ – ši naujovė būdinga daugeliui 2019 m. pristatomų LG televizorių su dirbtiniu intelektu, kaip ir „Apple AirPlay 2“ bei „HomeKit“ palaikymas. Su „AirPlay 2“ vartotojai gali lengvai išsirinkti ir „LG SIGNATURE OLED TV R“ ekrane paleisti vaizdo įrašus iš „iTunes“ ir kitų video programėlių, muziką bei nuotraukas tiesiai iš savo ‚Apple“ įrenginių. Tuo metu „Apple HomeKit“ leidžia valdyti LG televizorius naudojantis „Home“ programėle arba „Siri“ balso asistente.

Įjungus „Zero View“ visas 65 colių įstrižainės „LG SIGNATURE OLED TV R“ ekranas lieka paslėptas, o įrenginiu galima klausytis muzikos ir kito garso turinio, kuris užpildys kambarį per televizoriaus 4.2 kanalų, 100 W galingumo „Dolby Atmos“ garso sistemą. Tai, kad įrenginys yra aukščiausios kokybės, atspindi visa jo išvaizda, nuo šlifuoto aliuminio korpuso iki medžiaga aptraukto garsiakalbio, kurio dizainą sukūrė tekstilės ekspertai „Kvadrat“ iš Danijos.

Sausio 8-11 d. vykstančios parodos „CES 2019“ lankytojai įspūdingas „LG SIGNATURE OLED TV R“ galimybes galės išmėginti apsilankę LG ekspozicijoje („Las Vegas Convention Center“ pagrindinė salė, #11100).

Skaityti daugiau

TV

„Philips“ 3D bei įgaubtų ekranų televizoriai jau praeitis. Atėjo laikas naujai technologijai

Avatar

Paskelbta

data

Skelbia

„Philips“ planuoja pradėti gaminti televizorius su organinių šviesos diodų (OLED) ekranais. Šiuo metu OLED televizorių platinimu užsiima LG ir „Panasonic“ bendrovės.

„Panasonic“ naudoja LG matricas, kurias papildo savo vaizdo kokybės gerinimo technologijomis ir suteikia papildomo funkcionalumo.
„Philips“ atstovai pažymi, kad OLED televizorių kainos palaipsniui mažinamos ir todėl tokie prietaisai vartotojams tampa vis patrauklesni. Atsižvelgdama į tai bendrovė ketina organizuoti jų gamybą su savo prekiniu ženklu. Pažymima, kad „Philips“, kaip ir „Panasonic“, naudos LG pagamintus OLED ekranus, tačiau pritaikys savo vaizdo apdorojimo procesorius ir kitus elektroninius komponentus.

„Philips“ taip pat mano, kad dabartinių 3D televizorių era jau baigėsi, nes tokiais prietaisais dauguma pirkėjų tiesiog nesidomi. Nyderlandų technologijų bendrovė skeptiškai vertina ir įgaubtus ekranus, kurie taip pat nesusilaukė ypatingos paklausos.

Skaityti daugiau

Reklama

Reklama

Skaitomiausi