Socialiniai tinklai

Eismas

Naujausia „Skubos“ investicija – 6,6 mln. eurų vertės modernus autocentras Kaune

Avatar

Paskelbta

data

Naujai pastatytame Vakarinio aplinkkelio 20-uoju numeriu pažymėtame komplekse Kaune savo veiklą pradėjo modernus UAB „Skuba“ autocentras, kuriame bus parduodami ir aptarnaujami IVECO sunkvežimiai. UAB „Skuba“ į šį sunkiojo autotransporto prekybos ir remonto centrą investavo 6,6 mln. Eurų ir tuo išplėtė savo geografiją tiek Lietuvoje, tiek ir Europoje.

Vienu metu šiame autocentre galės būti remontuojami 25 sunkvežimiai.

„Tiek savo architektūra, tiek naujai sumontuota įranga tai yra šiuo metu pats moderniausias „Skubos“ autocentras bei vienas moderniausių sunkvežimių remonto centrų Lietuvoje. Džiaugiamės galėsiantys dar greičiau ir kokybiškiau diagnozuoti gedimus bei maksimaliai greitai juos pašalinti. Be to, nuo šiol galėsime savo paslaugas siūlyti itin geografiškai patogioje vietoje“, – sako bendrovės „Skuba“ servisų tinklo direktorius Rimantas Rimkus.

Naujajame autocentre sumontuota didelių investicijų pareikalavusi automatinė sunkvežimių plovimo įranga, kurią Lietuvoje gali sau leisti nedaugelis. Čia taip pat įrengta moderniausia važiuoklės ir stabdžių tikrinimo linija. „Skubos“ servisų tinklo direktoriaus teigimu, ši įranga yra analogiška tai, kurią turi Techninės apžiūros centrai.

Viso dviejų aukštų pastato plotas – 4 tūkst. 445 kv. metrų, o vien remonto zona užima 2500 kv. m. plotą. Šis autocentras turi 10 įvažiavimo ir tiek pat išvažiavimo vartų, atstumas tarp vartų yra 36 metrai.

„Tai yra didžiulė investicija su didžiule perspektyva. Naujasis autocentras yra pastatytas strategiškai labai svarbiame „Iveco“ kompanijai taške. Turime autoservisus trijuose Lietuvos miestuose, bet Kaune tokio objekto tikrai trūko. O juk Kaunas yra ne tik vienas iš svarbiausių Lietuvos centrų – čia susikerta svarbūs tarptautiniai keliai, tokie kaip „Via Baltica“, keliai į Lenkiją, Skandinavijos šalis, Rusiją, Baltarusiją, ir kiti. Mums labai svarbu, kad čia bus galima suteikti plataus spektro paslaugas „Iveco“ klientams, teikti jiems aukštos kokybės paslaugas bei visus geriausius sprendimus būtent šioje Lietuvos dalyje. Tokių paslaugų plėtra Kaune taip pat reiškia, kad galėsime aptarnauti klientus dar didesnėje Lietuvos teritorijoje“, – sako  „Iveco“ atstovybės Baltijos šalims vadovas Ernestas Jakubonis.

„Iveco“ atstovo vertinimu, tai yra naujas centras, įrengtas pagal aukščiausius Europos Sąjungos standartų reikalavimus.

Autocentre taip pat įkurtas dviejų aukštų 450 kv. metrų sandėlis, kuriame, pasak „Skuba“ servisų tinklo vadovo, bus didžiausias regione atsarginių dalių asortimentas. Tai padės sutrumpinti transporto priemonių remonto laiką. Iš kitų šios įmonės objektų naujasis autocentras išsiskiria ir tuo, kad jame gerokai daugiau erdvės ir komforto skirta darbuotojams. Autocentro klientai taip pat turėtų įvertinti patogias parkavimo aikšteles ir laukiamuosius, kur jie galės pasinaudoti kavos ir užkandžių aparatais, pažiūrėti televizijos programą ir netgi išsimaudyti duše.

Naujame Kauno autocentre suformuotas visiškai naujas profesionalų kolektyvas. Pilnos sudėties kolektyve autoserviso darbuotojų bus iki 30, net 24 iš jų – automechanikai, kurių tiesioginis darbas bus transporto priemonių remontas. Numatyta, kad palaipsniui darbuotojų skaičius pasieks 40.

Apie „Iveco“

„Iveco“ yra viena iš pasaulyje pirmaujančio gamybinių prekių gamintojo „CNH Industrial“ koncerno bendrovė. Koncerno akcijomis prekiaujama Niujorko vertybinių popierių biržoje (NYSE) ir Italijos elektroninėje akcijų rinkoje (MTA).

„Iveco“ kuria, gamina ir prekiauja įvairiomis mažos ir vidutinės keliamosios galios bei sunkiosiomis komercinės bei pramoninės paskirties transporto priemonėmis, miesto ir tarpmiestiniais autobusais bei specialios paskirties transporto priemonėmis, skirtomis priešgaisrinei saugai, bekelei , karinei bei civilinei saugai.

Bendrovės atstovybėse 11-oje Europos šalių, Afrikoje, Okeanijoje ir Lotynų Amerikoje, taip pat Kinijoje, dirba daugiau nei 26 000 darbuotojų. Šiose šalyse įkurtos naujausias technologijas taikančios gamybos įmonės, 160-yje šalių veikia daugiau nei 5 000 bendrovės dirbtuvių, užtikrinančių techninę priežiūrą visose „Iveco“ automobiliais prekiaujančiose pasaulio šalyse.

Apie UAB „Skuba“

Nuo 1992 metų prekiauja visų Europoje gaminamų sunkvežimių atsarginėmis dalimis, naujais ir naudotais sunkvežimiais, atlieka visų markių vilkikų ir jų priekabų bei puspriekabių, taip pat autobusų remontą bei techninę priežiūrą. Nuo 2000 metų 15 metų atstovavo „Renault Trucks“ koncernui Lietuvoje ir Estijoje. Nuo 2015 metų liepos 1 d. „Skuba“ atstovauja „Iveco“ sunkvežimių gamintoją Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, prekiauja naujais „Iveco“ komerciniais automobiliais ir sunkvežimiais, vykdo jų remontą bei techninę priežiūrą. Įmonių grupės „Skuba“ centrinė būstinė įsikūrusi Vilniuje. Antrinės įmonės veikia Suomijoje, Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Lenkijoje, Vengrijoje, Rumunijoje, Slovakijoje, Čekijoje, Bulgarijoje, Slovėnijoje, Kroatijoje, Graikijoje, Italijoje. „Skuba“ turi savo prekybos padalinius daugiau nei 100 Europos miestų. Įmonėje dirba daugiau negu 1000 žmonių. Lietuvoje ”Skuba” dirba Vilniuje, Klaipėdoje, Kaune, Šiauliuose, Panevėžyje, Marijampolėje, Utenoje, Mažeikiuose, Telšiuose, Tauragėje, Kėdainiuose.

Elektromobiliai

Mus puola – Elonas Muskas pareiškė, kad „Tesla“ atakuojama iškastinio kuro pramonės: „čia jums ne pasivaikščiojimas parke“

technologijos

Paskelbta

data

Skelbia

„Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas savo „Twitter“ paskyroje pasidalino nerimą keliančiomis žinutėmis. Elonas teigia, kad kompanija patiria „tradicinės iškastinio kuro pramonės ir tradicinės automobilių pramonės atakas.“

Amerikoje išrinkus prezidentu Donaldą Trumpą, kuris nepraleidžia progos įgelti elektromobilių sektoriui ir viešai demonstruoja savo prielankumą iškastinio kuro pramonei, pastaroji per paskutinius kelerius metus sustiprino savo pastangas „blokuoti klimato kaitos politiką“ ir į įvairias visuomenę klaidinančias iniciatyvas investuoja šimtus milijonų JAV dolerių.

Nuošalyje nelieka ir sparčiai augantis elektromobilių sektorius. Net ir tokios, iš pirmo žvilgsnio nekaltos reklamos, kaip neseniai paviešino „Toyota“ automobilių gamintojas, prisideda prie – reikia sakyti tiesiai šviesiai – propagandos skleidimo prieš elektromobilius.

Dar 2016-aisiais vykusioje konferencijoje Elonas Muskas teigė, kad „žmonės turi sukilti prieš negailestingą ir milžinišką iškastinio kuro pramonės skleidžiamą propagandą.“

Dabar „Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas sako, kad „baimės kampanija prieš Tesla pasiekė naujas aukštumas.“

Elonas taip pat paaiškino, kodėl jis mano, kad jo įmonės yra puolamos:

„Tesla daro įtaką galingiems interesams. O didžiosios automobilių ir naftos kompanijos nežino ką reiškia padorus elgesys. SpaceX kovoja su pagrindiniais JAV kariuomenės rangovais ir dėl nacionalinių vyriausybių vykdomų kosmoso programų. Čia ne pasivaikščiojimas parke.“

Per pastaruosius keletą mėnesių „Tesla“ patiria itin didelį spaudimą. Paskelbus apie prastus 2019-ųjų metų pirmojo ketvirčio finansinius rezultatus, bendrovės akcijų kaina smuko. Bet tai jai ne pirmas kartas, kai „Tesla“ jaučiasi puolama.

Prieš kelerius metus „Tesla“ kompanija teigė, kad prieš juos vykdoma propaganda ir kompanija paviešino kokias schemas tuo metu naudojo naftos pramonė. O kad pastarosios atstovams netrūksta fantazijos ir pinigų – yra patvirtinusi ir buvusi EPA vadovė.

Visi šio ciklo įrašai:

Skaityti daugiau

Transportas

Naudinga žinoti: ką reiškia ant padangos šono užrašyti skaičiai ir raidės?

Avatar

Paskelbta

data

Skelbia

Ką reiškia ant padangos šono užrašyti skaičiai ir raidės? Ši informacija nurodo padangos plotį, sienelės aukštį ir ratlankio dydį, taip pat žymi kokiu maksimaliu greičiu galima važiuoti šiomis padangomis ir kada jos buvo pagamintos. Taip pat vis dažniau ant padangų pateikiama ir tokia informacija kaip maksimalus apkrovos svoris ir kokio gamintojo modeliams jos pritaikytos – nepasiklysti šiuose žymėjimuose padės „Continental“ pateiktas pavyzdys, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Ant padangos šono esantis užrašas „235/55 R 18 100 W PremiumContact 6 MO“ nurodo padangos plotį milimetrais, aukščio santykį, skersmenį coliais, apkrovos ir greičio indeksą, modelio pavadinimą ir gamintojo originalios įrangos žymėjimą.

Skaičius „235“ reiškia, kad padanga yra 235 mm pločio, o „55“ – santykį procentais tarp padangos aukščio ir pločio – milimetrais tokios padangos aukštis yra tik 130 mm. „R“ raide žymimos radialinės padangos, naudojamos beveik visiems lengviesiems automobiliams – diagonalinės padangos dažniausiai pritaikytos specializuotai technikai.

„18“ reiškia ratlankio skersmenį, „100“ yra apkrovos indeksas – šiuo atveju nurodoma, kad padanga pritaikyta iki 800 kg siekiančiai apkrovai. „W“ yra greičio indeksas, prilygstantis 270 km/h („H“ – 210 km/h, „V“ – 240 km/h, „Y“ – 300 km/h). „PremiumContact 6“ yra vasarinių „Continental“ padangų modelis, „MO“ žymėjimas reiškia, kad padangos atitinka „Mercedes“ modelių reikalavimus. BMW modeliams pritaikytos padangos žymimos žvaigždute (*), „Audi“ – „AO“, „Jaguar“ – „J“ – vien tik Europos automobilių gamintojams „Continental“ siūlo daugiau kaip 650 skirtingų padangų modelių su originalios įrangos žymėjimu.

Ką reikia žinoti apie padangų pagaminimo metus?

Padangų pagaminimo metus galima sužinoti pagal skaičius, esančius prie DOT raidžių. Pasižiūrėkite į paskutinius keturis skaičius – pirmieji du reiškia padangos pagaminimo savaitę (galimi skaičiai nuo 01 iki 53), o du paskutiniai – padangos pagaminimo metus. Tad, pavyzdžiui, žymėjimas „DOTXXXXXXX2718“ reiškia, kad padanga pagaminta 2018 metų 27-ą savaitę.

Iki 2000 metų padangų gamintojai padangų gamybos metus žymėjo trijų skaičių kombinacija. Taip pat paskutiniajame praeito amžiaus dešimtmetyje „Continental“ savo padangų žymėjime naudojo trikampį simbolį (◄) reiškiantį, kad padanga buvo pagaminta 10-ajame dešimtmetyje (pavyzdžiui, žymėjimas „DOTXXXXXXX274◄“ reiškia, kad padanga buvo pagaminta 1994-ųjų metų 27-ą savaitę).

Rekomenduojama, kad visos automobilio padangos (įskaitant ir atsarginę), pagamintos prieš dešimt ir daugiau metų, būtų pakeistos naujomis – net ir tos, kurių protektorius dar nėra nudilęs.

Skaityti daugiau

Skaitomiausi