Socialiniai tinklai

Kaune

Kaune planuojama statyti naują tiltą. Paskelbtas konkursas

Avatar

Paskelbta

data

Kaune paskelbtas naujojo tilto per Nemuną konkursas

Apie tiltą, nuo Kėdainių gatvės Vilijampolėje gavusį Kėdainių tilto pavadinimą, Kaune svarstoma ne vienerius metus. Tiltas sumažintų transporto srautus per miesto centrą ir palengvintų susisiekimą tarp dviejų Nemuno krantų ties Marvele,Vilijampolės, Šilainių mikrorajonais. Šiuo metu vairuotojai tam renkasi miesto senamiestyje esančias Gimnazijos, Šauklių gatves.

„Kėdainių tiltas per Nemuno upę bus efektyvus Kauno miesto infrastruktūros elementas, sumažins automobilių srautus piko metu centro ir senamiesčio gatvėse, jas apvažiuojant ir tuo pačiu pagerinant ir ekologinę situaciją, taip pat bus galima atkurti istorinių gatvių trasas. Sumažinus srautus Senamiesčio ir Naujamiesčio aplinkoje, greta jų esančios teritorijos galės būti geriau pritaikytos žmonių poreikiams, o upės pakrantės humanizuotos“, – rašo konkurso organizatoriai.

Konkurso sąlygose pabrėžiama, kad tiltas turės vizualinį poveikį Senamiesčio apžvalgai, todėl jis pats galėtų tapti traukos objektu – papildomu apžvalgos tašku stebėti Senamiestį ir jį supančius šlaitus.

Kauno architektūros ir urbanistikos ekspertų tarybos konkurso sąlygose nurodyta, kad Kėdainių vadinamas tiltas turės būti keturių juostų, su dviračių ir pėsčiųjų takais. Projektuotojai turės užtikrinti, kad pro tiltą galėtų plaukti laivai.

Konkurso pirmosios vietos laimėtojui numatyta 4 tūkst. eurų premija, antrosios – 3 tūkst. eurų, trečiosios – 2 tūkst. eurų, o ketvirtosios ir penktosios – po 1 tūkst. eurų premijos.

Su pirmosios vietos laimėtoju bus sudaroma sutartis dėl tilto projektavimo.

Jo projektavimo paslaugų kaina neturi viršyti 450 tūkst. eurų – brangesnius pasiūlymus ruošiamasi atmesti.

Pasak konkurso organizatorių, Kėdainių tilto projektavimo ir statybos biudžetas yra 30 milijonų eurų, įskaitant mokesčius. Į šią sumą įtrauktos visos aplinkos tvarkymo ir kitos su objekto statyba susijusios išlaidos.

Konkursas vyks iki spalio mėnesio pabaigos.

Kaip BNS yra sakęs Kauno savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas, miestas tiltą planuoja statyti savarankiškai ir baigti projektą per maždaug ketverius metus.

 

 

Kaune

Kaune iškilo didžiausias futbolo maniežas Lietuvoje

Avatar

Paskelbta

data

Skelbia

Praėjusį savaitgalį Kauno horizontą papildė neįprastas statinys –  110 metrų ilgio, 80 metrų pločio ir net 25 metrų aukščio kupolas, dengiantis naująjį futbolo maniežą. Milžiniška konstrukcija – vienintelė tokia Lietuvoje. Apleistą Kelininko stadioną pakeitęs statinys pirmuosius sportininkus priims vasaros pabaigoje.

Į  apleistą Kelininko stadioną Jovarų gatvėje keletą pastarųjų dešimtmečių paridinėti kamuolį užklysdavo tik pavieniai futbolo mėgėjai. Šiandien brūzgynais apaugusią pievą pakeitė įspūdingų matmenų baltos spalvos kupolas, moduliniai konteineriai su rūbinėmis, tualetais, dušais ir administracinėmis patalpomis.

„Per kelis paskutinius metus atnaujinome 26 prie mokyklų esančius stadionus, kur vaikai gali žaisti futbolą vasarą. Bet iki šiol Kaune trūko erdvių, kur būtų galima treniruotis šaltuoju metų laiku. Naujasis futbolo maniežas padės spręsti šitą problemą“, – teigė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

„Kupolas sudarytas iš 9 atskirų dalių, kurios sujungtos varžtų sistemomis. Viena dalis sveria 2-3 tonas. Dabar, kuomet kupolas pripūstas, jam nebaisūs jokie vėjai. Milžiniškai konstrukcijai suteikta 20 metų garantija“, – sakė darbus vykdančios bendrovės „HSC Baltic“ projektų vadovas Jonas Valiulis.

Neįprastą slėginį kupolą sudaro du vinilinio audinio sluoksniai, tarp kurių kompresoriais tiekiamas suspaustas oras palaiko stogo formą.

Baigiamieji maniežo įrengimo darbai kelias artimiausias savaites dar vyks tiek statinio viduje, tiek išorėje. Pasak Kauno savivaldybės Statybos valdymo skyriaus vadovo Vigimanto Abramavičiaus, statybininkai dar turės specialiai paruošti maniežo dirbtinę dangą, įrengti 100 vietų tribūnas, vidaus apšvietimą, pastatyti suoliukus bei futbolo vartus.

„Išorėje liko pabaigti montuoti tvoras, sutvarkyti gerbūvį, dalyje teritorijos dar nepasėta veja. Svarbiausi ir didžiausi darbai padaryti, o likę turi būtų baigti iki šio mėnesio pabaigos“, – patikino V. Abramavičius.

Futbolo maniežas miestui atsiėjo 1,8 mln. eurų. Įgyvendinant projektą įrengtas drenažas, vandentiekis, išasfaltuota ir apšviesta į kompleksą vedanti gatvė, įrengti pėsčiųjų takai, automobilių stovėjimo aikštelė.

Per kelis pastaruosius metus Kaunas rekonstravo 26 prie mokyklų esančius stadionus. Dar 10 aikštynų laukia savo eilės.

Skaityti daugiau

Kaune

„Kautra“ traukiasi iš maršrutinių taksi verslo

Avatar

Paskelbta

data

Skelbia

Nuo liepos 1 dienos Kaune nebeliks maršrutinių taksi. Bendrovei „Kautra“ pranešus apie nuostolingos veiklos nutraukimą, miestas pasiruošė maršrutinių taksi pakeitimui mažais ir dideliais autobusais. Į juos persėdę kauniečiai keliauti po miestą galės kur kas pigiau.

„Dirbome mieste 5 metus, turėdami didelį norą, viziją Kaune keleivius vežti moderniai ir šiuolaikiškai. Vis tik pamatėme, kad teikdami socialinę paslaugą negalime tikėtis komercijos ir patiriami nuostoliai yra per dideli. Dėkojame keleiviams, kurie iki šiol rinkosi maršrutinius taksi kelionėms mieste. Miestas viešąjį transportą puikiai vysto savarankiškai, perkami nauji autobusai, troleibusai. Jaučiamės, kad mūsų misija yra atlikta ”, – teigė bendrovės „Kautra“ direktorius Linas Skardžiukas.

Anot Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Pauliaus Kero, įstatymai neleidžia savivaldybei subsidijuoti nuostolingos maršrutinių taksi paslaugos. Todėl siekiant kuo mažesnių nepatogumų kauniečiams, maršrutinius taksi Kauno gatvėse pakeis nauji autobusų maršrutai, kiti bus dažninami arba pratęsiami.

Mobilizuotos pajėgos

„Atsižvelgdami į  padidėjusias paslaugų apimtis dirbantiems vairuotojams atostogas planuojame taip, kad būtų užtikrintas visokeriopas keleivių aptarnavimas bei būtų patenkinti vairuotojų atostogų poreikiai“, – sakė bendrovės „Kauno autobusai“ Transporto eksploatacijos direktorius Rimas Stankaitis.

Maršrutinių taksi vairuotojais taip pat bus pasirūpinta – dalis jų pereis dirbti į “Kauno autobusų” įmonę, dalis liks dirbti „Kautros“ tarpmiestiniuose maršrutuose.

R. Stankaičio teigimu, nuo rugsėjo keleivius Kauno gatvėmis pakvies keliauti naujais mažos talpos autobusais. Juose galios visos lengvatos, kuriomis šiuo metu naudojasi autobusų ir troleibusų keleiviai.

Siekiant užtikrinti didesnį keleivių saugumą bei išlaikyti maršruto reguliarumą, naujieji mažos talpos autobusai keleivius įlaipins ir išlaipins tik stotelėse.  Rinkdamiesi šiai dienai įprastą galimybę per 30 min. nuo kelionės pradžios persėsti į kitą transporto priemonę, keleiviai į visas viešajam transportui priklausančias transporto priemones (troleibusus, didelės ir mažos talpos autobusus) per 30 min. galės persėsti nemokamai. Viešojo transporto tinkle likus vieningai bilietų rūšių ir kainų sistemai, visame viešajame transporte bus taikoma dabar veikianti lengvatų sistema.

Svarbi informacija

Nuo birželio 15 d. iš pardavimų išimamas terminuotas maršrutinių taksi bilietas, tad turintys terminuotą bilietą juo galės naudotis iki liepos 1 d. Pinigų suma turima kortelėje galės būti išnaudota žymėti bilietus autobusuose ir troleibusuose.

Daugiau informacijos apie naujus maršrutus ir tvarkaraščius nuo liepos 1 d. kviečiame ieškoti interneto svetainėse: www.kaunoautobusai.lt, www.kvt.lt bei www.stops.lt/Kaunas Informaciją nemokamu telefonu 8 800 20 000 teiks kauniečių aptarnavimo centras „Mano Kaunas“.

Skaityti daugiau

Skaitomiausi